Us donem la benvinguda a la nostra escola i ens agradaria mostrar-vos el nostre dia a dia, així com els aspectes generals d’interès per les famílies.

Donada la situació d’excepcionalitat que estem vivint aquests dies, no podem oferir-vos les jornades de portes obertes presencials que teníem programades a la nostra escola. Us volem agrair la comprensió i proactivitat de les famílies que hi éreu apuntades i no vau poder assistir. Gràcies!

Esperem que més endavant puguem tornar-vos a oferir unes portes obertes presencials i pugueu assistir-hi.

VISITA VIRTUAL A LA NOSTRA ESCOLA

En aquest espai podem fer un passeig pels diferents espais de la nostra escola perquè pugueu gaudir de les nostres instal·lacions.

PRESENTACIÓ JORNADES PORTES OBERTES

UN DIA A P3

SERVEIS DE L’ESCOLA

L’AFA de l’escola gestiona les acollides de matí i tarda, així com les extraescolars. Podreu trobar tota la informació així com els preus de cada servei al web de l’AFA: http://www.afaescoladelesaigues.org/

PREGUNTES FREQÜENTS

Us adjuntem un document amb els dubtes que més ens comenteu les famílies els dies de les portes obertes.