DOCUMENTACIÓ

Comunicats Inici de Curs

Benvinguda al nou curs

Pagament Material del curs 2018-2019:

La quota per pagar les sortides i el material d’aula que utitzen els alumnes durant tot el curs és de 170€.

Heu de fer l’ingrés amb una targeta de crèdit a través dels caixers automàtics de CAIXABANC, i lliurar el resguard del pagament al tutor/a a través del vostre fill/a.

Els passos a seguir  al caixer són els següents:

1. Pagaments
  2. Pagaments sense codi de barres
  3. Col·legis i matrícules
  4. Amb codi d’entitat: 9000063
  5. Indicar la quantitat ( 170 € )
  6. INdicar NOM, COGNOMS i CURS de l’alumne
Comunicats sanitaris

Paràsits i polls

Socialització dels llibres

La Carta de Compromís Educatiu

La finalitat de la carta de compromís és potenciar la comunicació, la participació, la implicació, el compromís i la coresponsabilitat entre els centres i les famílies en l’educació d’infants i joves. Amb el compromís formalitzat de la família i el centre es pretén potenciar la complicitat educativa i garantir un entorn de convivència en el marc del projecte educatiu. Aquesta carta ha de contribuir, entre altres, a les finalitats següents:

• Millorar la informació i la comunicació entre el centre i les famílies.
  • Compartir amb l’alumnat i amb les famílies els principis i els continguts del projecte educatiu del centre i, si escau, els projectes educatius de l’entorn.
  • Facilitar als alumnes i a les famílies l’exercici dels seus drets i el compliment dels deures.
  • Vincular el centre i les famílies, mitjançant el compromís i l’acció tutorial compartida.
  • Potenciar el sentiment de pertinença de l’alumnat i de les famílies a la comunitat educativa.
  • Impulsar fórmules organitzatives que afavoreixin la implicació de les famílies en el fet educatiu.
  • Afavorir una acció coherent dels agents educatius que intervenen en el procés educatiu i que contribueixen al desenvolupament integral de la personalitat.
  • Implicar les famílies en l’adopció de les mesures educatives alternatives o complementàries que s’escaiguin per atendre les necessitats específiques de l’alumnat.
  • Fomentar la convivència i el bon clima escolar.
  • Implicar les famílies en l’èxit acadèmic, personal i social i també en el compromís cívic dels infants i joves.

La nostra carta de compromís