PROPOSTES PER ALS INFANTS DURANT L’ESPAI DE MIGDIA

Fem especial atenció en el desenvolupament de l’autonomia personal dels i les més petites. Respectem la seva estona de descans, a més de realitzar activitats basades en jocs, contes, cançons,  treballs manuals, activitats esportives i artístiques, així com activitats dirigides i tallers senzills relacionats amb els àpats i el menjador tot seguint la metodologia del centre d’interès. També dediquem un temps per tal que els infants juguin lliurement, triant el seu propi joc i relacionant-se amb els altres infants de manera no dirigida.

Durant l’Etapa Primària emfatitzem els jocs i activitats dirigides, tot dotant-los de recursos lúdics, per tal que els nens i nenes aprenguin a gaudir intensament i de forma alternativa del seu temps lliure. També oferim propostes de tallers (expressió plàstica, expressió corporal, cançons, teatre…) relacionats amb el centre d’interès i la campanya educativa planificada. Setmanalment, organitzem els dies en:

• Activitat dirigida vinculada amb jocs populars/tradicionals.
  • Activitat dirigida vinculada al projecte educatiu.
  • Respecte per la necessitat del joc lliure i les activitats proposades per l’alumnat.
  • Activitat esportiva/psicomotricitat, amb material divers.
  • Activitat artística/plàstica.

En aquesta etapa els infants fan valoracions i aportacions personals i col·lectives que enriqueixen la nostra planificació adaptant-la als seus interessos.

Per a més informació relacionada amb el projecte del menjador, us deixem aquí la programació d’activitats mensuals:

Octubre-21- Bloc petits

Vídeo menjador

Projecte Skoolarest 2021-22

MEMÒRIA SCOLAREST BE CURIOUS 21-22

Aquí us presentem al nostre equip de monitoratge d’aquest curs 2021-22:

Aquí us presentem el nostre equip de cuina d’aquest curs 2021-22 :

FOTO CARNAVAL EQUIP DE MONITORATGE-febrer-22

BON ESTIU FAMÍLIES!