La nostra escola ha anat modificant les seves instal·lacions per tal d’adaptar-les a les necessitats del centre i poder oferir als infants petits, mitjans i grans espais que esdevinguin educatius, atractius i funcionals per la vida del centre.

L’escola també disposa d’ascensor que facilita la mobilitat en determinades circumstàncies.

A continuació us presentem els diferents espais educatius de l’escola mitjançant una breu descripció d’aquests. Aquí podeu fer una visita virtual d’alguns d’aquests espais del centre.

ENTRADA
El vestíbul de l’entrada a l’escola és l’espai on rebem als infants cada matí i accedeixen a les diferents plantes mitjançant les escales blanca i blava. Aquí també hi podem trobar els despatxos, el menjador, la cuina i l’AFA. A la primera planta, trobem els espais dels petits, a la segona planta els espais dels mitjans i a la tercera planta els espais dels grans.
ESPAI DELS PETITS
Els espais educatius de referència pels infants són les aules. Els passadissos, les aules d’ambients, l’aula de psicomotricitat i el pati també esdevenen espais de joc i d’aprenentatge.
ESPAIS DELS MITJANS I DELS GRANS
Les aules dels infants mitjans i grans són els espais propis del grup al llarg de tot el curs. Els passadissos disposen de zones habilitades que conviden als infants a realitzar activitats més tranquil·les i on disposen de mobiliari per fer treball individual i en petit grup. L’aula de música es troba habilitada per transformar-se segons les necessitats de l’activitat, adaptant-se als infants petits, mitjans i grans. L’aula d’anglès és un espai d’immersió en la llengua anglesa obert pels infants mitjans i grans.
L'HORT
Es tracta d’un espai tranquil de joc i aprenentatge. Els infants gaudeixen estant en contacte directe amb la terra, les plantes i l’ecosistema que es crea. Si voleu conèixer més informació de com es treballa l’hort de la nostra escola, podeu accedir a l’apartat d’Escoles més Sostenibles.
EL PATI
És un espai lúdic i d’aprenentatge amb la supervisió i acompanyament del professorat dins de l’horari lectiu i per monitors/es al temps del migdia. El pati consta de diferents zones: el sorral, el rocòdrom, les taules de pícnic, l’estructura de cordes, el porxo, les fonts i les pistes. Els infants poden gaudir en aquest espai de jocs més tranquils o més moguts segons les seves necessitats i interessos.