Davant d’aquesta informació és possible dur a terme les següents accions:

Vostè pot restringir, bloquejar o esborrar les galetes de l’Escola de les Aigües o qualsevol altra pàgina web, utilitzant el seu navegador. A cada navegador l’operativa és diferent, la funció de ‘Ajuda” us mostrarà com fer-ho.
•    Chromesupport.google.com/chrome/answer/95647?hl=”es”

•    Ghosterywww.ghostery.com/
•    Your online choiceswww.youronlinechoices.com/es/

Contact Us

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Not readable? Change text. captcha txt