Benvinguts a l’Escola de les Aigües,

Som una institució educativa pública que, d’acord amb el context social de canvis actual, estem en un procés de millora de la qualitat i innovació educatives.

Som un equip de professionals educatius dedicats a potenciar al màxim el desenvolupament integral del nostre alumnat, oferint-los les oportunitats més adients i adaptades a cadascun d’ells. Valorem la implicació i el treball conjunt amb les famílies per aconseguir un ambient de respecte i participació essencials per aconseguir aquest objectiu.

Des d’aquest espai, volem compartir el nostre plantejament institucional i el nostre projecte educatiu, basat en l’aprenentatge significatiu i l’adquisició de les competències bàsiques necessàries per a la vida present i futura.

Contact Us

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Not readable? Change text. captcha txt