L’alumnat de cinquè hem visitat el park Güell i hem visionat una pel.lícula en 4D centre Gaudí Experiència.

Prèviament, vam investigar en google maps quina és l’ubicació i els accessos al Park Güell i quin  seria el recorregut més adient a l’anada i tornada a l’escola, després vam conèixer les biografies de  les figures d’Eusebi Güell, promotor de l’obra, i d’Antoni Gaudí, l’arquitecte. També, vam buscar informació dels indrets més interessants a visitar: el teatre grec, la plaça de la Natura, la sala Hipòstila i l’escalinata del Drac.

La sortida va continuar al centre Gaudí Experiència on vam poder fer activitats interactives i veure un vídeo en 4D sobre l’obra de Gaudí.

Hem viscut una jornada molt emocionant i única,  on hem gaudit del joc i la cultura, i hem pogut apreciar una obra que és Patrimoni Mundial. Va ser un sortida molt interessant i motivadora, ens va encantar!!!