Benvolgudes famílies,

Les dates del procés de preinscripció per al curs 2021-2022 seran del 15 al 24 de març de 2021.

Aquest any, les Jornades de Portes Obertes 2021 de la nostra escola les realitzarem de manera telemàtica a través de videoconferència i amb cita prèvia.

En aquestes sessions, coneixereu l’equip educatiu de l’escola, explicarem el nostre projecte pedagògic, visualitzarem un vídeo de la nostra escola, descobrirem com és un dia a P3 i mostrarem una visita virtual de les diferents instal·lacions del centre.

Les dates i hores de les Jornades de Portes Obertes 2021 són les següents:

1a Jornada: DIMECRES 3 de març a les 15:15 h.

2a Jornada: DIJOUS 4 de març a les 17:15 h

3a Jornada: DIMARTS 9 de març a les 10:00 h

Per tal d’apuntar-vos, heu d’omplir el següent formulari o trucar al telèfon de l’escola 934568603 i deixar-nos el correu electrònic i us apuntarem a la llista.

Horari d’atenció telefònica: de dilluns a divendres de 9 a 14h i de 15 a 16:30h.

Un dia abans us enviarem per correu electrònic l’enllaç per participar a la videoconferència.

A banda de la informació que anem publicant a la nostra pàgina web, entenem que moltes famílies necessiteu establir un contacte més proper amb el nostre equip educatiu per tal de conèixer millor l’escola i poder resoldre dubtes i inquietuds que no heu pogut respondre amb la informació disponible. Per això, podeu enviar-nos un correu electrònic a l’adreça a8039835@xtec.cat o escoladelesaigues@xtec.cat, o bé trucar al telèfon de l’escola: 934568603.

Moltes gràcies pel vostre interès amb la nostra escola.

Contact Us

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Not readable? Change text. captcha txt