Els infants d’I5 a les estones de música canten, ballen i toquen instruments. Gaudeixen d’un espai on s’expressen lliurement a través del cos i l’escolta.

A través de dinàmiques coneixen diferents ritmes, melodies, sons forts i fluixos, ràpids i lents…

En aquests moments tenen l’oportunitat d’escoltar melodies molt variades.

A través de la música treballem  l’augment de la memòria, l’atenció i la concentració. A més a més, s’inicien amb les cançons d’hivern d’aquest curs. A l’atendre a la melodia i a la lletra de les cançons els infants aprenen a recordar i reproduir el que s’ha escoltat mentre es diverteixen cantant. És una activitat que els encanta i que alhora reforça totes aquestes habilitats.

La música és un llenguatge universal i molt poderós que ens estimula moltíssimes parts del cervell!