L’espai exterior de la nostra escola ofereix possibilitats de joc i aprenentatge de gran valor educatiu.

Els infants d’I5 surten al jardí per a fer propostes d’expressió oral i corporal, per a representar i crear les lletres que aprenen, per escoltar històries, per a fer descobertes científiques i matemàtiques sobre el projecte de la classe…

L’espai exterior té, a més, la particularitat que el so no reverbera, per la qual cosa es torna un lloc idoni per a l’experiència sonora. Ens encanta poder viure aquest espai natural en diferents moments de la setmana perquè podem observar que a més a més, el joc de les petites i els petits en aquest context, és més variat, imaginatiu i creatiu.