Map Unavailable

Date(s) - 12/09/2017

Escola de les Aigües

Categories

Aquest nou curs escolar començarà el dimarts 12 de setembre de 2017 a les 9 del matí. Els horaris de l’alumnat de P4 fins a 6è serà l’habitual de 9-12:30 i de 15h-16:30h. I els alumnes de P3, als que els volem donar una afectuosa benvinguda, tindran un horari adaptat aquesta primera setmana.

Organització del primer dia:

• Els alumnes de P3 trobaran al taulell d’anuncis de l’escola els horaris de l’adaptació d’aquests propers dies.
  • Els alumnes de P4 i P5, seran rebuts per les seves respectives tutores a la terrassa d’infantil.
  • Els alumnes de 1r seran rebuts per les tutores
  • Els alumnes nous de 2n fins a entraran al menjador i se’ls acompanyarà a les seves aules respectives.