Map Unavailable

Date(s) - 09/02/2018

Escola de les Aigües

Categories

carnaval 2018S’apropa el carnaval i com cada any per aquestes dates, l’escola es transforma.

Estigueu atents a les ordres de Sa Majestat el Rei Carnestoltes, Rei dels poca-soltes que ens farà anar de mil maneres al llarg de tota la setmana vinent.

El proper divendres 9 de febrer  celebrem la Gran festa de Carnaval i us volem convidar per veure la desfilada de disfresses que alumnes, mestres, personal de cuina i menjador, pares i mares de la nostra escola han preparat per a tots vosaltres i també el judici del Rei Carnestoltes representat pels alumnes de 6è sota la direcció del professor Rafa Cortés.

Farem la festa al pati de l’escola i quan els nens i nenes estiguin a punt per desfilar, les famílies podreu entrar a les 15:15 per la porta del carrer Taxdirt.

Després de la desfilada de disfresses, els alumnes de primer fins a sisè, es quedaran al pati per fer la tradicional xocolatada, convidats per l’AMPA i l’escola, i els alumnes d’infantil pujaran a les seves classes, ja que ells hauran pres la xocolata pel matí. Us demanem que en aquell moment tingueu paciència i col·laboreu per tal que els alumnes puguin agafar la xocolata amb els seus tutors/es, i anar al punt de trobada de cada nivell.

Quan tots els alumnes hagin pres la xocolata serà el moment que les famílies la pogueu prendre.

Quan s’acabi la xocolatada, tots els alumnes pujaran a l’aula per recollir els seus estris personals.

La sortida es farà per la porta de Taxdirt, per tal que el  Ruben (el nostre conserge) pugui controlar aquesta en tot moment.  Els pares/mares d’ Educació Infantil podran recollir els nens i nenes a les classes a les 16.30h, i els alumnes de primària sortiran pel pati acompanyats dels seus mestres i serà moment de que els podeu recollir. Us recordem que cap alumne podrà marxar de l’escola abans de les 16.30h sense el coneixement i autorització del seu tutor/a i sense anar acompanyat d’un adult que se’n faci responsable.

Desitgem que gaudiu de la festa, ja que tots hem posat molta il·lusió per preparar-la.

Us recordem que el proper dilluns 12 de febrer serà festa de lliure disposició i per tant, l’escola romandrà tancada aquell dia.