Aquest curs l’Escola de les Aigües ha estat seleccionada per formar part del programa Talk to me.

Això implica que durant 6 mesos tindrem un suport lingüístic en llengua anglesa.  Per donar aquest suport ha vingut a la nostra escola l’Anna Carlas i, durant aquests 6 mesos, farà el suport oral en llengua anglesa a petits grups d’alumnes de 3r fins a 6è.  Des de l’escola valorem molt positivament aquest suport ja que pot representar un bon impuls a la comprensió i expressió oral de la llengua anglesa.

Talk to me és un programa ocupacional de Barcelona activa, finançat i organitzat per l’Ajuntament de Barcelona a través del Consorci d’Educació de Barcelona dins la Mesura de govern: Nous Plans d’Ocupació Municipals.

Talk to me és un projecte que apropa l’anglès com a llengua estrangera al context educatiu, que des de la vessant més pràctica del plurilingüisme, proporciona un tècnic/a de suport lingüístic en llengua anglesa als centres públics d´infantil, primària, secundària i formació professional de Barcelona. L’objectiu principal és millorar la competència comunicativa de l’alumnat, en anglès, mitjançant la interacció oral.