Benvolgudes famílies, ja hem començat de nou els nostres projectes!

Els alumnes de 1rA van realitzar fa una setmana la votació del projecte per decidir què volen saber i van tenir molta curiositat pels oficis i les professions. Així doncs, tots plegats hem decidit començar a treballar els oficis del barri com a projecte.  Ja hem realitzat algunes activitats i estem aprenent moltes coses que no coneixem!

A la classe de 1rB també vam fer la nostra votació, on van sorgir moltes inquietuds i interessos. Una alumna es va qüestionar com som capaços de moure els dits de les mans i els peus, així doncs, aquest debat va fer sorgir altres qüestions com: quina forma té un cor i com podem els humans caminar.

Tots plegats, vam decidir que aquest trimestre ens endinsarem en el món del cos humà i tots els seus misteris. L’altre dia vam sortir al pati per començar a treballar els nostres coneixements previs i vam dibuixar un cos humà. Sembla que hi ha moltes coses que no sabem encara i que tenim moltes ganes d’aprendre. Aquesta setmana ja hem vist, a través d’imatges, un cor i uns pulmons reals.