El passat dijous 19 d’octubre, les classes de 2n van fer una sortida relacionada amb el tema de Coneixement de Medi “La verema”. Els objectius de la sortida són els de poder observar el procés d’elaboració del vi tradiconal i industrial, així com practicipar activament en l’activitat de la verema.

Malgrat les pluges que de forma intermitent ens van acompanyar durant tota la jornada , vàrem sortir de l’escola en direcció a les bodegues Torres on vam fer una visita guiada per les instal•lacions amb un trenet que va fer la delicia de nens i nenes. Des de la vinya a la bota passant per les màquines trituradores, vàrem poder observar en directe el procès d’elaboració del vi blanc i negre que va acabar amb un tast de most acabat de fer,deliciós !!

Seguidament vàrem fer cap a la casa de colònies l’Estol on el temps va permetre que l’alumnat poguessin fer de veremadors i agafar els gotims de raïm per després trepitjar-lo, acompanyat tot plegat amb rialles i cançons tradicionals pròpies d’aquesta activitat. Cansats però conents vam tornar a l’escola amb sengles ampolles plenes delmost de la nostra particular verema que utilitzarem per observar el procés de fermetació.