La Biblioteca de la nostra escola és un espai de calma, on els infants poden aprendre junts i conversar amb tranquil·litat.

Els nens i les nenes d’infantil, una vegada a la setmana, van a la Biblioteca per escoltar un conte. Canviar el seu espai diari, per fer una cosa tan màgica com veure i escoltar contes que no tenen a l’aula, els motiva i els agrada molt.

A la biblioteca comptem amb una zona tranquil·la i amb uns coixinets de colors, que a més a més tenen cares que mostren emocions diferents, i fem servir per seure. La nostra biblioteca està molt il·luminada i ens proporciona un ambient càlid i acollidor.

Els infants de P3, vam gaudir del conte “A què fa gust la lluna?”, representat a més, amb titelles i conversant i reflexionant després. Vam preguntar als infants quin era el seu menjar preferit, i de què pensaven que feia gust la lluna… Va ser una estona molt divertida! Ens agrada molt visitar la Biblioteca de la nostra escola!