Al mes d’octubre els elefants i les girafes van iniciar els ambients d’aprenentatge. Es tracta d’una metodologia diferent per ensenyar i aprendre. Els infants elaboren un aprenentatge espontani mitjançant el joc, l’exploració de l’entorn, la relació i la comunicació.

Cada ambient disposa d’un material específic amb què cada infant anirà construint el seu propi aprenentatge investigant, provant, construint, parlant, compartint i raonant,
Els infants de P3 escullen abans de cada sessió d’ambients a quin espai volen anar. Hem creat dos espais, un és la mateixa aula del grup i un altre espai que és l’aula del coala.
Els ambients que poden trobar a l’aula són: teixits, la caseta i el de transports. A l’aula del coala els ambients són: la botiga, el de volum i el sensorial.
A continuació us deixem unes fotografies per tal que veieu com gaudeixen els elefants i les girafes als ambients d’aprenentatge.

Contact Us

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Not readable? Change text. captcha txt

Start typing and press Enter to search