Benvolgudes famílies,

Les obres del pati continuen a bon ritme i tot i que això ens està suposant una mica d’enrenou i patir estretors a les hores d’esbarjo, estem il·lusionats perquè ben aviat podrem disposar del nostre pati nou reformat.  Avui ens han comunicat des del consorci que, a partir de demà, quedarà tancat l’accés a la terrassa d’infantil des del pati i això comportarà canvis en les entrades i sortides dels alumnes durant uns dies:

ENTRADES de matí i tarda (9:00h i 15:00h):

• Alumnes de primària: hauran de pujar per l’escala esquerra del vestíbul.
  • Famílies i alumnes d’infantil: hauran de pujar per l’escala dreta i acompanyar els nens i les nenes d’infantil fins a les aules corresponents.

SORTIDES de matí i tarda: (12:30h i 16:30h)

• Tots els alumnes de primària baixaran per l’escala esquerra i les famílies d’infantil pujaran a les aules per l’escala dreta a buscar els nens i les nenes de P3, P4 i P5.

No us amoïneu perquè hi haurà senyalització per als primers dies i mestres que ajudaran a indicar el camí que haureu de fer.

Tan bon punt tinguem lliure l’accés es restablirà l’ordre habitual.