La setmana de la Mercè les nenes i els nens de P3 han estat parlant a classe d’aquesta festa tan estimada a Barcelona.

Tot i que aquest curs potser l’hem hagut de gaudir posant distància, des de l’escola hem volgut apropar-los els personatges més significatius pels infants.

A partir d’una conversa a l’aula, hem parlat d’allò que coneixíem de la festa de la Mercè i dels seus personatges. També hem pogut mirar imatges dels capgrossos, vídeos dels gegants del pi i de la ciutat ballant i escoltat la música que acompanya als castellers.

Per acabar la setmana, els nens i nenes van pintar un gegant o una geganta entre tots i, aquells/es que no la coneixien, van descobrir la cançó del Gegant del Pi.

Us deixem unes quantes fotos d’aquesta darrera sessió on els infants han gaudit d’allò més amb aquesta proposta. I per si alguna família vol recordar la cançó o descobrir-la us deixem el link a continuació: https://www.youtube.com/watch?v=KJ8jP0uuSzY

Ens veiem aviat!