El passat dimarts dia 2 d’abril, les classes de 2n A i B van participar en l’espectacle del “Dansa Ara 2019”.

Dansa Ara és un gran esdeveniment de dansa contemporània organitzat per l’Ajuntament de Barcelona i adreçat a l’alumnat de cicle inicial d’escoles de Barcelona.

Vol promocionar l’aprenentatge de les habilitats rítmiques i artístiques dels infants mitjançant la dansa contemporània.

Després del treball d’aprenentatge d’un repertori de danses amb el professorat al centre educatiu, l’alumnat participa en una jornada de dansa en la qual els nens i les nenes són protagonistes d’un gran espectacle de dansa contemporània que té lloc al Palau Sant Jordi.

Les danses que van representar són les següents:
1- Peter’s Gunn Theme. The Blues Brothers (1980). Tema original de Henry Mancini. 3′ 55″
2- Preludi per a Ivan Ivanòvitx. La Petita Casa de Mi Mateix (2016). Eduard Iniesta. 5′ 24″
3- Ball de l’Àliga de La Patum de Berga. La Patum en viu (1997). Cobla Pirineu. 2′ 35″
4- Pizzicato de Leo Delibes, Acte III Quarta part del Ballet “Sylvia”. 2′ 37″
5- Think. The Blues Borthers (1980). Aretha Franklin. 3′ 14″
6- Al Palau del rei de la muntanya. Peer Gynt (1874). Edvard Grieg 2′ 30″
7- Gopher Mambo. Mambo! (1954). Yma Sumac 2′ 20″
8- Cançó d’Arribada al cim. Cançons de muntanya (1916-1918). Manuel Blancafort
9- Bossa Nova Soul (Quincy Jones 1962) – Els Francolins (Tropicana -Joan Moliné) 2004 2′ 18″